Smiras träning och mat..

Just precis. Jag går en tävlingslydnads kurs på jobbet för bästa instruktören Karin :)
Jag får väldigt många tips om hur jag ska träna med Smira, mycket finlir för att vi ska kunna få så höga poäng som möjligt. Ja eller att man ska kunna klara höga poäng när man kommer upp i elit t.ex. ;) För några månader sen hade vi en down period och jag upplevde ingen glädje i ff. Men det va nog inte så hemskt som jag kände. Men vi backade tillbaka och körde några steg och sen kom belöning. Och nu är hon heltaggad på det!
Håller på att planera in tävlingar under våren nu. Det gör helt klart att man blir mer taggad för att träna. Och eftersom det är snöfritt så kan jag spåra hur mycket som helst. En tummen upp!! 

Så va det de där med mat, jag har startat ett helt nytt liv. Mitt tidigare såg ut så här: Gå upp, dricka lite yoggi, köra till jobbet, äta något snabbt och sen köra och handla till middagen på kvällen, då blev det ju mest något färdigt som man bara kan slänga in i mickron. DETTA VAR INTE BRA!! Så nu har jag tagit tag i det och veckoplanerar vad vi ska ha och äta och veckohandlar. För mig är detta jätte stort. Mycket är tack vare att Alle kom in i mitt liv. Tur jag har honom. <3

Ha en toppen helg alla glada där ute :)

  


Kommentarer
Postat av: Malena,Obelix, Annie och Klappen

Men vad bra då kan vi byta vecka planering med varandra så slipper man göra varje vecka :) Jag kan lägga till extra rätter när jag äter fisk och annat knasigt som oliver och feta ost ;) får jag göra ändå då gubben inte äter inte sånt "tramms" :P Puss Puss

2012-02-05 @ 21:06:06
URL: http://valjelivet.se
Postat av: Therese

Kul att din kurs har gett er mycket =)

Skönt att få tillbaka lite sug i fria följet.

Duktiga du som grejar med mat schema . det hade ju varit bra.

kram på dig =)

2012-02-05 @ 22:13:06
URL: http://hesan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0