Mål 2011

Så nu va det dags för målen 2011. Jag är en person som måste ha mål för att kunna ha en målinriktadträning så därför kör vi dessa här. Jag kommer inte alls bli besviken om vi inte uppnår en del av dessa men skam den som ger sig. 





  • Det största målet är att vi ska ha roligt tillsammans och att hon ska vara frisk.
  • Röntga höft och armbågar och vi hoppas att hon är fri på dessa.
  • Göra MH och på kennelläger(om det blir något sånt, i hope!)
Bruks:
  • Starta Appellklass spår, uppflyttade till lägreklass.
  • Om skotten funkar så en start i lägreklass spår. (Änsålänge fungerar skotten jätte bra då hon inte hör de, haha)
Lydnad:
  • Klara lk 1 med ett första pris.
Agility:
  • Börja köra lite agility när hon är färdigväxt och om hennes resultat på röntgen blir bra.
  • Planerar inte någon start i agilityn men är vi klara så kanske.
Vallning:
  • Vi planerar att dra igång vallningen igen och förhoppningsvis skaffa egna får.
  • Målet är ju helt klart ett godkänt VP men inte för 2011..
Målen beror ju helt på om hon blir en envis tonårig som inte alls vill göra något. Men målen är utifrån hur det känns nu.



Bettys 2010 har innehållit mycket av allt, hon har varit halt, blivit dålig av medicinen och fått ny medicin, varit inlagd hos vet. fått kennelhosta, ja ni hör.
Under 2011 hoppas jag att hon ska få vara frisk och att vi ska bygga upp nya "agilitymuskler". Inga tävlingplaner för Betty utan att vi ska ha roligt med agility och trixträning.
Hennes största uppgift är att vara min följeslagare och hänga med på det som händer och detta älskar hon och tar på största allvar.

Kort och gott om hundarnas mål men mitt mål får väl bli att jag ska bli bättre på att blogga. Jag vet själv hur grymt tråkigt det är med bloggar som knappt uppdateras. Skärpning för min del! Hundarna sköter säkert sitt.

2011 är mer än välkommet!

Kommentarer
Postat av: Farmor Mackan

Bra och helt klart uppnåeliga mål!!

Kör hårt!

Gott Nytt!!!!

2011-01-01 @ 22:01:33
Postat av: Marie L

Gott nytt år och lycka till med era mål för i år!

Kramar från oss

2011-01-02 @ 12:32:56
URL: http://www.123minsida/Minos
Postat av: Ulla-Brith och Världens bästa Slip

Kul att läsa om dina mål ! De är realistiska och blir troligen inga problem att nå. Vi är nog ganska lika du och jag. Om jag inte har nått mål är jag rätt slö på att träna.



God fortsättning på det nya året !

2011-01-02 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0