9 Januari

Igår missades det att blogga, men det får man klara sig utan. Igår va det jobb och bröllopsfest. De körde någon paket lek, där man skulle lämna runt ett paket. Så här gick det till: Den första som fick paketet läste på en lapp och då kunde de t.ex. stå ge detta paket till den tjej som har den snyggaste frisyren. D fick paketet och på hans lapp stod det ge detta till den tjej med finast ögon, han ger det till mig. :) På min lapp står det att jag ska ge paketet till den mest bredaxlade killen och överlämna det med en het puss(!!!!). Kan tillägga att detta var D s släkt med en massa kompisar till de. Och eftersom inte D är speciellt bredaxlad så kunde jag ju inte ge det till honom. Haha. Så jag körde ett säkert kort och gav det till morbror Brian. Phuu, vad jag skämdes...
Således kommer jag nog inte gå på bröllop på länge.

Idag har jag haft en slappedag som heter duga. Vi har vilat oss i form. Vi körde iaf lite positionsträning med svängar och vändningar med hjälp av hallspeglen. Nedras så bra det var att ha en spegel att titta i. Medans jag stod och kollade på Smira så duktig hon var så kom jag på, "Undra vad hon gör om jag säger fot och tar ett steg tillbaka?" För er som inte vet så är jag ingen människa som liksom går och funderar på hur saker och ting ska genomföras, utan jag bara gör, går det åt helvete så gör det. Min inställning är HUR SVÅRT KAN DET VA!! Jag tog ett steg bakåt och Smira backar så fint med. Herregud, hon vet vad fot innebär!!!

Vi tränade lite grippande av apport och hålla kvar den också. Alla tre körde vi, trä, metall och tungen(fortfarande på den minsta vikten, 1 kg).


Nä nu måste jag köra och ge djuren mat på jobbet. :)


Kommentarer
Postat av: Mackan

Åh vad jobbigt pinsamt på bröllopet. Men kul om man slipper vara med själv. haha

Härligt med bilder i varje inlägg. :) Duktiga ni är.

2011-01-09 @ 21:34:51
URL: http://www.skippo.org
Postat av: iana

Jag kunde läsa, se och kommentera :)

Usch, jag är också värdelös på att kommentera, men jag jobbar på det! :)

2011-01-09 @ 21:45:15
URL: http://illiyena.wordpress.com
Postat av: Annelie

Så duktiga ni är!!

2011-01-09 @ 21:53:24
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0