31 Januari

Jag skulle vilja bli någon, någon som folk minns när jag inte finns kvar. En legend...
Då kanske du hade sätt mig på ett annat vis och livet hade varit annorlunda.. Ju mer man tänker på det ju mer är man nöjd med sitt liv som det precis är. Livet som en Emelie.. Det är såna tankar som far runt i mitt huvud, undra vad det kan betyda?!
Har varit på aussieträff light i helgen, så roligt det var. Jag tog tyvärr inte med mig kameran. Men Malena Knutsson tog massa fina bilder som ligger upp på FB för er som vill se. Det var roligt att se aussisar från olika kennlar, det var bla, Easy, Force galaxy, Windedos, Mr Binks, Difloyds, Black zone, Real sugar och sen va det säkert några till..
Har även startat en grupp på FB som heter "aussieägare i södra Sverige"
Fast jag inte är en hejare på FB så tror jag minsann att jag lyckades... Tummen upp för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0