21 Januari

Skulle spårat idag men så blev det inte, får ta igen det imorgon istället och på Söndag så klart. Idag när vi skulle ut och gå så flyger det upp en fasan en meter framför Smira och så klart så sticker hon iväg efter den. Tur för henne att hon kom tillbaka efter några sekunder. Då var hon iaf duktig. Minns när Jersey var i den åldern och hon sprang så fort hon fick chansen. Smira ska nog lära sig! :)

Jag hann iaf ta några bilder på henne på promenaden.

En räv bakom varje öra!

Igår kväll fick jag för mig att jag skulle prova på att fotografera månen. Hmm, undra hur man kan lyckas med det eller det kanske behövs någon värstingkamera...


Tränade hann vi också göra en stund ikväll, eftersom det känns som hon är i någon form av bitch period så ställer jag inte så stora krav på henne utan att vi har kul och det är ju det som är huvudsaken! :) För kul har vi även om hon är en lite gangster...

Läste på Lenas FB att hon har börjat tänka till om kennelläger och det vill jag och den röda hemskt gärna! Bara en massa windedos-aussies med sina underbara ägare.. <3

God natt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina bilder på din röda:)

2011-01-21 @ 22:58:57
URL: http://www.silvaspace.se
Postat av: Åsa

Sötaste fröken röd!

En ganster har även jag här hemma.

Blev det något spårande i helgen?

2011-01-23 @ 17:47:34
URL: http://www.silvaspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0