15 Januari

En annan sak som är pinsamt, förutom när man tvingas pussa någon på ett bröllop är ju helt klart när man är på väg in från bilen och man trillar. Bland massa hus och folk. Smira tyckte helt klart att jag va dö kul när jag låg på marken och kravlade.

En annan sak som gör att jag börjar tjuta är filmen "pay it forward", har ni sätt den filmen? Jag har kanske sätt filmen 20 gånger och börjar alltid gråta i slutet.



Nog snackat om en annan sak. Idag har vi handlat, gått långrunda, tittat på handboll(Sverige är grymma 38-22, hoppas de går långt), tränat små stunder och några stycken idag, tittat på fångarna på fortet och fika hos Farmor och Farfar. 

Träningen då, vi har tränat positioner, apport, ligga-kvar-när-matte-tränar-med-Betty och så har vi börjat med att hon ska gå på bakbenen. Ja och så har vi tränat lite trix, tass, nosdutt, snurr och lite annat.

Imorgon åker jag, mamma och Barbro ner till Malmö för middag hos morbror med familj och sedan åker vi och ser två matcher i grupp C. Ja så klart handboll! :)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Liza, Lotus&Pax

Jamen visst är det trist när man får höra sanningar om sina egna hundar från andra "experter"? Jag tycker det som är mest synd är när man ger sig på utseendet på en bruksras, visst det är väl roligt ifall de är rastypiska, men har man köpt sin hund för att arbeta med så är det ju skoj om de kan just det ;)

Jag tycker i alla fall att Smira är jättesöt!

2011-01-20 @ 12:16:50
URL: http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0