14 Januari

Haft det sista styrelsemötet med den nuvarande styrelsen, känns tråkigt att visa ska avgå! :( Man kommer sakna de otroligt mycket. åhhh, tänk att man vill ha det som det alltid har varit. Men nu tar vi nya tag för 2011 och jag känner mig mer laddad än någonsin. Jag fick en fin present av hundungdom, på mitt fina kort stod det:

"Emelie!
Vad skulle vi gjort utan dig?!
Du är en hjältinna som hållt oss flytande under 2010
Du är vår guldklimp<3
Kram SBGs HU"


Själva presenten va ett presentkort på ett spa, hmm, undra om det blir en massage för mig kanske ?!
Gissa om jag började gråta så rörd jag blev. Jisses, jag är en otroligt känslig människa i såna lägen. När allt riktas till mig för något jag har gjort. Phuuhhuu, nu börjar tårarna komma igen. D brukar säga att det är pinsamt att jag är så känslig, jag kan ju sitta och stor tjuta av en film. Men sån är jag! :) Take it or leave it, som man säger!


Kommentarer
Postat av: Malena

Men du är ju vår klippa!! Du är värd att bli bortskämd!!

2011-01-15 @ 16:57:04
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0