13 Januari

Nu har det gott några dagar utan blogginlägg, jag får inte falla tillbaka i samma mönster som jag va i under 2010. Skärpning!
Dagarna innehåller mest jobb nu för tiden. Men är ledig lördag, söndag och måndag. Då ska det tränas och ta vara på dagarna. För träna måste vi, eftersom jag planerar in en start i lydnads ettan, inom en snar framtid. Ja och så appellen men den väntar vi att anmäla till tills snön är borta så vi hinner lägga något spår innan dess. Och så får vi börja lite med framförgående, vi har ju börjat att pilla med det lite smått. Och så måste vi träna budföring med en "okänd" mottagare.
Tur att vi älskar att träna tillsammans jag och den där'a galningen!

VM i handboll har dragit igång och Sveriges första match vann de. Så nu hoppas vi att de kommer gå långt, undra om de går lika långt som damerna gjorde. Jag och mamma ska se Frankrike-Tyskland i Kristianstad och sen ska vi se de två lagen som ligger bäst till i grupp c och d i Malmö när de ska mötas om vem som går vidare. Nää, vi är inte jätte stora handbollsfreak. :)

Hundträning och handboll, ja det är la gött! :) Vilken blandning där efter. Phuu!

Jag blev så glad när jag hade inspererat Iana som har Häxa till att apportera en sked. :) Kul! Jag och Smira blir lite rörda, minsann!

Nu ska jag och min tåssiga aussie gå och sova. Natti! :)



Kommentarer
Postat av: Malena

Ni är ju fantastiska. Ska bli kul att se era resultat i framtiden =) Lycka till med lydnads starten, den kommer gå som en dans!! Ses på fredag <3

2011-01-13 @ 22:31:36
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0