Längesedan sist och lösenords skyddad blogg...

Ja men precis som det står i rubriken. Det har varit en del påhopp därför har jag valt att göra så här. Kan vara skönt ett tag att ha koll på vilka som kan läsa bloggen och inte. Längesen finns ju en anledning att jag helt enkelt har varit j*vligt less på folk med såna problem. Men jag har detta så länge så kanske jag tar bort det efter ett tag. Och blogga det vill jag ju. Särskilt nu när våren börjar komma och träningen börjar krypa sig fram. Och debuten börjar synas där i skyn. Göttgött!
Snodde några bilder från Malena från aussieträffen,
Hon blir minsann bara snyggare och snyggare den där..
Kommer en uppdatering igen i slutet av veckan då Smira blir 1 år. Med lite nya bilder, info om vikt och höjd och lite annat smått och gott!

Kommentarer
Postat av: Mackan

Lyckostar som har vår. Här är den långt borta. Kanske måste komma ner på spårträningshelg hos dig framöver... :)



Ser fram emot fredagens uppdatering.



KRAM

2011-02-15 @ 07:19:30
Postat av: jeanett

Fattar vad du menar........hoppas du får det lugnare så här

Ska bli kul att höra och se mer av det du skrev =)

Kramiz Annie nr 2 =) med matte

2011-02-15 @ 21:51:34
Postat av: Sofie

Men ush va tråkigt :( lösenskyddat är skönt ändå, då vet man vilka man skriver till :)



SPÄNNANDE med debut!!:D Har ni något bokat datum?

åh redan ett år?? tiden går för fort..!

Kram

2011-02-15 @ 22:25:03
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0