Smiras mammi och pappi!

Jag har ju aldrig lagt in några bilder på Smiras snygga föräldrar. De är inte bara snygga de är duktiga också. :)
Först några bilder på Smira:


Smiras mamma är Windedos Nike sph III  " Smita " som har meriterna Genomf. MH, certp eliklass spår, 2:a pris lydn.klass III, hoppklass 2 och agilityklass 2. Ck/hp. bilderna på Smita är från Windedos hemsida.

 

Smiras pappa är SUCH SLCH Crofter Holding's Sueño con Ovejas WTCH "Skippo" som har meriterna Svensk Lydnadschampion, uppflyttad till Elit sök och CERT i Elit spår och i vallningen har de tagit den Svenska inofficiella titeln WTCH, Working Trial Champion. Bilderna kommer från Mackans hemsida.




För övrigt är dessa två aussies otroligt trevliga individer som jag är så stolt över att ha en liten dotter efter. Min fina Smira!

Kommentarer
Postat av: Mackan

Guligt!! Och jag är så glad att du har en liten gullig Smira efter dessa två. :)

KRAM

2010-09-27 @ 13:04:56
Postat av: Therese

Fina dom är hennes föräldrar och duktiga med =)

Lilla smira är såå underbar =)



Svar: Diva fyllde ett år i september =)

kram

2010-09-27 @ 21:04:03
URL: http://hesan.wordpress.com
Postat av: Sofie

Tack för grattis!

Hade egentligen ingen lust att tävla så snart, men nu är jag glad för det :)

Fina Smira och hennes fina föräldrar!

2010-09-28 @ 12:12:50
URL: http://aussiemonster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0