Medans..

.. Smira drar i en strumpa med rottweilrarna så sitter jag och äter en toast. Här flyger imellan åt en röd aussie omkring och ibland kommer det en och annan biabädd ;)

Drömmar kan vara allt annat än trevliga, har sovit grymt dåligt inatt, vilken hemskt dröm! Drömmens innehåll:
Var hos en doktor och fick veta att jag hade enbart några få dagar kvar att leva, istället då för att ta vara på de dagarna så gick jag och oroade mig när detta skulle ske. Vaknade och va alldeles svettig och visste inte om jag vågade somna om, men precis innan jag vaknade igen så ringde telefonen och då var det doktor som sa att han hade förväxlat mig med en annan person. Phuu, jag överlevde!

Min dag kommer bli helt klart mycket bättre än den dära drömmen. I eftermiddag väntar en promenad med Emelie, Ior och Wiggo och sedan bär det iväg upp till klubben där jag ska träffa Sabina och Alex. Sedan väntar kurs, inkallning och ställande står på schemat!

Nu sticker vi ut i det "fina" vädret för lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Det gör vi säkert och Capo är väldigt pussglad!!:)



Tack!Jag hoppas resan går smidigt... :)



kramis

2010-09-17 @ 15:05:56
URL: http://dirtysouthsaussies.wordpress.com
Postat av: Alex

Usch fy fan vilken dröm Emelie! Det var inte längesedan jag drömde något liknande och FY FAN va rädd jag var när jag vaknade. Efter en sådan dröm får man sig en rejäl tankeställare.



Tvi. Tänk att dessa mardrömmar är verklighet för många.



KRAM!

2010-09-30 @ 15:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0