Helgens som varit..

Har haft en otroligt rolig helg, först Klubbmästerskapet och igår var det först aussie träff i Hörby och sedan tränade vi uppletande och spår. Spåret gick så bra, jag har varit lite dålig på att spåra med Smira men jag har fått tummarna ur som man säger ;) Igår fick hon ett rätt långt spår med en vinkel, då jag i princip glömt vad jag hade gått så fick jag lita helt på henne. Innan har hon bara snusat på spårpinnarna men igår så tog hon upp de och kom med de till mig. Kändes toppen! Alla pinnarna hem och slutburken med godis i hittades. Nu måste jag spåra mer regelbundet.

En annan sak som jag blev chockad över på aussieträffen var att hon apporterade en sked till mig, en METALL(eller vad de nu är gjorda av) sked. Hon bryr sig inte så mycket om vad det är hon stopar i munnen, bara det går att bära på. :) Min fina fis!

Några bilder från gårdagen:


Blue merlen som står bredvid mig va lika gammal som Smira!
Årets skånska aussie blev Blue med matte Annette som står längs ut till höger på bilden.



När det är dags att koppla av för uppletande!


Ligg i fotposition!


Smira ligger fint kvar när jag går iväg med hennes leksaker!


Denna bilden tycker jag passar till texten på Windedos hemsida: "och med intensiv och beslutsam blick.."


Jag ser min boll, snart så har jag den..


Jersey hittade den lilla giraffen :)


Och så bollen!


Fina schäfer Ixy!


Nää, min hund viftar aldrig på svansen ;)

Så får jag tillägga att Smira hittade alla sina föremål fast jag inte la in någon bild när hon hade leksaker i munnen :)

Kommentarer
Postat av: erica

Roligt med aussieträffen. Hade gärna velat gått men fick tyvärr promt jobba.

vilka underbara bilder :) 'Kram från osss

2010-10-18 @ 20:32:55
URL: http://aussietoss.wordpress.com
Postat av: Lillebror

satan vilka bilder:-P måste vara en duktig fotograf till dom bilderna:-)

2010-10-18 @ 22:19:06
Postat av: emelie

Fina Smira. Wiggo hälsar att han saknar sin vän :-)

2010-10-20 @ 13:40:39
URL: http://livetmedemie.blogg.se/
Postat av: emelie

Desamma :-) jag och grabbarna hade en mycket rolig kväll med er. Ses i skogen imorgon, bestämde vi vart vi skulle träffas? skjutbanan kl nio ;-) kram

2010-10-21 @ 13:43:43
URL: http://livetmedemie.blogg.se/
Postat av: emelie

Desamma :-) jag och grabbarna hade en mycket rolig kväll med er. Ses i skogen imorgon, bestämde vi vart vi skulle träffas? skjutbanan kl nio ;-) kram

2010-10-21 @ 13:43:44
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0