Gårdagens bilder och klubbmästerskapet i agility!

Jag tog några bilder på fröken Smira igår, härligt väder ute och alla fina löven. Dock så va inte Smira riktigt på humör för att vara modell. Men några skramlade vi ihop. Se och njut av min röda fara!


Idag har det varit klubbmästerskap i agility och det var jag som höll i allt. Allt rullade på och alla verkade vara nöjda och glada. Jag va det iaf, nöjd och glad! Mamma tävlade med Betty då jag fick dömma alla klasser. Extra grattis till de som blev klubbmästare 2010, Malena med Annie, Elin med Molly och Sabina med Addi. :) Och grattis till åretsnykomling, Linda med Chippen, Irene med Ninja och Maria med Hero!

Detta var en dag som jag kommer leva länge på. Åhh vad lycklig jag är!

Imorgon väntar årets skånska aussie..

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0