Avslutning..

Då va det avslutning på lydnadskursen igår. Smira har utvecklats otroligt mycket och nu lägger hon ner all energi på att vara med mig, i början va andra människor och hundar sååå mycket roligare än matte för en stund. Men igår visade hon verkligen upp att hon vill jobba med mig och det är jag som gör de roligaste sakerna. Min fina röding! <3

Hade en liten avslutningstävling och vi vann. Vi skulle visa linförigheten, inkallningen, hoppet och läggandet. Sen svara på lite "hundfrågor" och visitering. Citerar Lena, "Så ska en slipsten dras... bara att vänja sig." hihi..


Snyggingen själv som förövrigt nog är lite kaxig över vinsten igår ;)

Kommentarer
Postat av: Mackan

hihi, kul. Ja, bara att du vänjer dig. ;) Lena är klok hon.

2010-10-05 @ 19:59:03
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Skoj att det gick så bra!!!!

=)

Tack för din kommentar i bloggen =) den värmde!

Kram

2010-10-05 @ 21:42:50
URL: http://merlinomio.wordpress.com
Postat av: Therese

Duktiga ni är =)

Kul att det går så bra för er nu.. kram

2010-10-05 @ 22:21:39
URL: http://hesan.wordpress.com
Postat av: Alex

Fy fan vad duktig du är Emelie..! =)Ja, Smira med såklart!! =)



KRAM!

2010-10-11 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0