Smira was here :)

Hejsan alla mina hundkompisar:)

NUUU äntligen får jag ta över tangenterna, matte har varit lite tveksam till det hela. Hon säger att hon vill ha ett helt tangentbord kvar efter jag har varit i farten.. Hmm, jag förstår inte vad hon menar med det? ;)
Jag och min matte gör massor med roliga saker om dagarna..
Jag lär matte hur man går fint i kopplet, hur man sitter och ligger kvar, hur man väntar tålmodigt på sin mat(OCH det är svårt..).
Idag har jag visat matte hur man gör i en utställningsring, vänter varv, stå fint och visa tänderna, gaaah jag älskar att visa min tand ;) Fast matte säger att vi nog inte ska ställa ut med mina långa ben, ibland så förstår inte jag vad matte menar med såna påhopp? Undra om hon har sätt syrrorna Storm och Smillas ben. Det är faktiskt släktdrag. Sååå jag ska vara sån. Så det så:)
I september ska vi åka på ett läger med bara en massa hundar som är likadana som mig, tänk en hel hög små gangsters. tihii, undra om matte kommer vara trött efter det lägret. Matte säger iaf att hon längtar jätte mycket iaf.
Jag har själv spanat in några stycken som jag tror jag vill leka med om de vill det med mig vill säga, annars biter jag lite på dem. ;) Det är halvbrossan Rosso som bor med min farsa och farmor. Sen är det en annan släkting på långt håll säger matte, det är Lystra med sin matte Marie. Hon ser ut att vara lika galen som mig. Och så är hon ju en rödig också. Nej nu kallar Jersey på mig, vi ska ut och busa hon och jag. Okej då, matte får också va med på ett hörn.

Puss och nosdutt ;)


/Smira

Kommentarer
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Fiiina Smira!!!

Hoppas ni får roligt på aussie lägret!

Blir nog spännande!!!

Kram

2010-07-06 @ 16:33:31
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Diesel

Jag tycker att smira och hennes matte ska komma och leka lite med mig :D

2010-07-14 @ 09:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0