21 Juli..

Tack alla för era fina kommentarer. Tantens påhopp är glömt och Smira blir bara vackrare och vackrare :D Annars om dagarna så njuter vi av att ha varandra, tränar och badar, ja vi har det allmänt bra här nere i Skåne. Vi längtar tills lägret i September och matte tränar upp konditionen, phuu jag ska ju kunna hinna med min racerråtta ;)

Smira har hunnit bli 5 månader och väger ca. 11,5 kg och höjden är närmare 45 cm. Har inte mätt henne på ett tag, då när jag mätte henne var hon mellan 42-43 cm.

Snart dags för lite jobb och idag får Smira följa med. För vi ska direkt efter jobbet iväg och heja på våra klubbkompisar som ska köra agility. Perfekt miljöträning för rödnäsa. Ska se om det är någon där som vill känna och kolla tänderna på henne. :)

Jag och mamma skulle försöka oss på att ta några bilder på Smira när hon springer genom tunnlen. Blev inte så lyckat, finns tre alternativ till varför bilderna inte blev bra, Kameran i kass(=Det tror jag ej på, då kameran annars är bra..), Matte är kass på att ta bilder(=Kan va så.) Eller Smira är för snabb för kameran... Hmm, vad tror ni? :)

Strega med sin Wall-E..

 

 

Nu är det dags för att slänga sig i pluret en stund innan jobbet.

 

På återseende! :)


Kommentarer
Postat av: Annette

finaste rödnäsa

2010-07-23 @ 13:53:54
Postat av: Lisa

Vilken oförskämd tant som sa det där om lilla rödnäsan! Hade hon den minsta koll på hundar så måste hon ju ha kännt till att de i en viss ålder har lite långa ben. Jag tycker hon är jättesöt! Såg syrran i helgen, och hon var söt med sina långa spiror hon med. ;)



Tack för grattis :)

2010-07-27 @ 20:44:43
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0