Plötsligt händer det...

...två inlägg på två dagar. imponerande om jag får säga det själv. :) Fina Smira har fått en skvätt av kennelhosta, så blir inget aussieläger för oss. Tråkigt men sant... Men huvudsaken är ju att mina hundar och andras hundar mår bra och det kommer fler läger...
Mellan hostan så fick lillebror ta några bilder på Smira medans jag lugnt och försiktigt placerade vart jag ville ha henne. Söta hunden, här kommer iaf några bilder från dagen.
En ståbild.


Sedan en bild på en söt Blackzone hund som jag såg på en agilitytävling.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bilderna är toppenbra! Gillar Smiras mörka färg. Som ung var Zelda också ganska mörk, men med åldern och varm solig sommar med många bad är hon nästan sommarblond i topparna. ;)



Aussien du sett på tävling är min klubbkamrat Sarah Smiths Diesel från BlackZone.



Hoppas hon kryar på sig snabbt!

2010-08-23 @ 21:46:37
URL: http://skarin.bloggplatsen.se
Postat av: Marie L

Oh vad fin hon är:-) hoppas hon kryar på sig snart! Ser fram emot att träffas en annan gång istället!

2010-08-24 @ 20:00:58
URL: http://www.123minsida.se/minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0