Ibland tänker man tillbaka...

...på hur man letade efter just den där'a hunden som man alltid har drömt om att bli ägare till, den som man så länge letade efter. Alla mejl och telefonsamtal som ligger bakom, och alla kennelbesök och sen helt plötsligt när man har farigt land och rike så finns den där, den kennlen som man så länge letat efter och magen pirrar av lyckorus men också oro att kanske inte just den där'a hunden finns där.. Några månaders väntan och så föds det 6 små liv.. 5 små racerkorvar och en räka.. 5 veckors ålder besöket som jag så länge har väntat på, där satt jag med alla små och var så glad. Minns speciellt att jag sa till Lena att den där lilla röda saken är ju helt från vettet... Ja just det, den där röda utan tantecken... 3 veckor senare sitter jag i bilen påväg hem med just den där'a röda som va helt från vettet.. Sedan den sekunden när hon tittar mig djupt in i ögonen och jag i hennes och en tår rinner ner från min kind, det är den där'a hunden! Min Smira...





<3

Kommentarer
Postat av: Mackan

Det är så kul att du har just den där lilla röda. :)

2010-08-23 @ 08:20:41
Postat av: emma

ÅHH! Alltså sista bilden är verkligen "NUTTETUTTE". Skitsöt! :D Det är så roligt med valpbilder. Melker såg så rolig ut när han var valp, haha. Nej nu var jag elak, hav var fiin :D



Men Smira är verkligen goseplutte, ja jag vet inte vad! Riktigt söt! :D Mjukis!

Ja vi ses säkert uppr på klubben! Ni har kommit igång med er agility fortsättning va? :)

2010-08-23 @ 18:38:18
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0