24 april

Nu mår min underbara rödnäsa bra igen, antagligen så har hon typ sträckt eller vrickat som veterinären så fint förklarade. MEN det är inte så konstigt som hon far runt. Får minsann ta och hålla lite koll på henne. :) Nu har jag haft henne en vecka och gud vad jag gillar min hund. Hon är helt grym! :) Sova om nätterna får jag också göra, iaf fram till halv sex tiden.

Jag tycker mer och mer hon påminner om Pappa Skippo i ansiktet(fast kanske hennes öron som gör det!). Vi får väl se vad det blir av henne!

Idag har vi iaf varit uppe på Ryssberget, hon är så duktig att ha lös. Hon följer med en så fint fast hon är tuff och springer före och ut i skogen för att upptäcka världen. Sen va ju det där med koppelträningen, idag har vi gått en liten runda i stan och det går framåt. Fast koppel är inte hennes favorit! Men jag försöker göra det till en mycket trevlig sak. 

Har fortfarande inte hittat laddaren till systemkameren(ledsen Mackan!), så får väl bli att köpa en ny. Istället har jag använt vår gamla digitalkamera, med det är ju bättre än min dåliga mobilkamera.  





Ha en trevlig lördags kväll! Själv ska jag smaska i mig en pizza, det va lääängesen...



Kommentarer
Postat av: Mackan

Underbara bilder på finfina hundar! Tack!! :)

2010-04-24 @ 22:38:52
Postat av: iana

Hej!

Jag heter iana och är den lyckliga ägaren till Windedos Illiyena (Häxa) från Windedos förra kull.

Jag måste ju bara berätta att Häxa gjorde exakt samma sak som Smira när hon bara varit hos mig i knappt en vecka...

Landade fel och gallskrek, och dagen efter så var hon som vanligt! :)

Små dramaprinsessor...

Idag kom en repris när hon vred till tassen eller klev på något, men det gick ganska snabbt över. hi hi!

Lycka till med din lilla rödnäsa, vi kanske ses någon gång!

iana och Häxa

2010-04-29 @ 21:39:34
URL: http://illiyena.wordpress.com
Postat av: Marie L

Oh vad fin hon är, en riktig liten snygging! (man vad annat kan man bli med de föräldrarna?)Tur att benet verkar ok!

2010-04-29 @ 23:06:11
URL: http://www.123minsida.se/minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0