21 april

Allt går jätte bra med Smira, i natt sov hon hela 6 timmar i sträck. Tacka vetja kompostgaller. :) Innan jag satt upp kompostgallret där hon ska sova så levde hon djävel om nätterna, hon kom upp i sängen och bet mig i örat, busade med Betty och allt annat som man inte ska göra på nätterna då man ska sova. Men inatt funderade det jätte bra. Att man sen är ett levande lik är ju en annan sak, men hon är underbar min rödnäsa!
Idag har vi hunnit med en massa roligt, vi har varit och busat i skogen. Hon är så duktigt. Hon springer runt och är väldigt nyfiken men så fort jag ropar på henne så kommer hon som ett skott. 
När vi har träffat nya hundar så är hon inte pang på, vilket är skönt. Utan hon kollar lite på avstånd men när hon känner sig redo så går det jätte bra. 
Det där med koppel är ingen rolig sak enligt Smira, hon tycker det är lite otäckt. Men det går bara bättre och bättre.

Änsålänge är jag en viktig människa för Smira och hon verkar veta att om man är hos mig händer det roliga saker. Hon söker väldigt mycket kontakt med mig och det är jätte skönt.
Hon är helt enkelt en riktigt guldklimp! <3

Tack Lena och Stig för ert förtroende, jag ska ta hand om min rödnäsa! 

Nu avslutar jag med några bilder, håll tillgodo med dessa "dåliga kvalité bilder från mobilen" då jag inte hittar laddaren till min systemkamera:






Nu ska jag pussa lite på mina underbaringar!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fina bilder! Skönt att du fått sova, hoppas det fortsätter så. /Kram

2010-04-22 @ 00:41:13
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Malena

Vad bra att rödnäsa sover =) KRAM

2010-04-22 @ 08:33:59
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: Mackan

Haha, vilka nattmarodörer de verkar vara.

Skönt att du löst det så du får sova åtminstone 6 timmar. Det är ungefär vad jag lyckas få till per natt och jag har ingen valp. haha



Syns som hon börjar bli lite mer långbent på bilderna.

Längtar tills du laddat systemkameran och tagit fler. :)



Ha det fint och pussa på din lilla rödnäsa.

2010-04-22 @ 09:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0