17 april

En snabb blogguppdatering, är helt slut. Efter tolv timmar i bil igår och en natt som va sådär. Hon har varit jätte duktig men hon vaknade imellan åt för att kolla läget och pipa lite. Vaknade en gång av att hon satt på golvet bredvid sängen och uppe i sängen satt Betty och lekte med henne. Nästa gång jag vaknade upptäckte jag att en vis rödnäsa låg uppe i sängen.. Men vem kan motstå dessa ögon,



Hon är minsann en tuff liten tjej. Nyfiken och pigg! Det funkar jätte bra mellan Betty och Smira. Betty talar om snällt men bestämt när något inte är okej. Och då accepterar hon det.
Smira hon söker väldigt mycket kontakt med mig och det belönas. :)




Avslutar med en bild från kvällspromenaden för några dagar sen.







Ha det bra! Snart dags för kvällsmat för de fyrbenta och lite tvtittande för oss tvåbenta.

Kommentarer
Postat av: Farmor Mackan

Tack för uppdateringen så jag fick höra att ni kommit på plats. Lång resa. Härligt att det funkar bra med Betty.

I natt blir det nog lugnare. Lycka till med lilla Smira!

2010-04-17 @ 21:18:35
Postat av: Annelie

Så kul att hon äntligen är hemma. Ska bli spännande att följa er och förhoppningsvis få se henne live så småningom.



Kram

2010-04-17 @ 22:10:37
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0