Valpar och fotografering..

Mina dagar består i mesta dels av att vakna, köra till farmor och farfar för att pyssla om min farbrors söta valpar:)
När jag kommer dit får de komma ut och busa en massa, känna på en massa olika sortes väder. Och så klart så myser och pussas vi en massa. Imorgon blir det att åka till veterinären med alla busiga valpisar, det är dags för besiktning m.m.
Dock så gillar inte alls min hund, Betty, valparna. Hon tycker inte alls det är kul när jag pussas med dem. Men när jag är klar hos valparna kör jag hem till mina föräldrar för att ut och gå en lång runda med Betty, Zorina och Jersey. Zorina och Jersey är min brors Rottweilrar.
Nu lite bilder på valparna:
Här har vi en av hanarna.


Här har vi Alice, en tik som min farbror ska behålla.


Farfar med den svarta hanen och Alice.

En brun hane.

Två hanar.


En brun tik, vi kallar henne Blyger.


En av de svarta tikarna.

Oh nej nej, jag vill absolut inte ha en egen liten valp nu. Tur att jag inte vill ha en jakthund, utan en liten aussie..
Sedan en bild på min andra farbrors sambos häst, La Monique. En bild som jag blev helt kär i, som jag har tagit:
Nu väntar lite mys och TV tittande. Sedan sängen..
Natti :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilka fina bilder du har tagit kusinvitamin!

2009-12-08 @ 11:22:29
Postat av: emelie

vilka små sötnosar :-)

2009-12-20 @ 12:50:40
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0