Underbara snööööö:D

Kollar på bonde söker fru och njuter av att det snöar en massa ute. Jag ÄLSKAR verkligen snö:)
Dagen idag började med att jag vaknade och mådde jätte dåligt, inte kul alls. Men jag vilade och sedan mådde jag faktiskt helt okej. Så när det började snöa drog jag på mig mina kängor och upp på berget för en promenad med alla hundarna. :) Jag fotade en del, men njöt mest av snön..
Min åsikt till vädret. :)


Fint..

Jersey ser galen ut.
Skulle försöka mig på en bild på trion. Haha, går aldrig bra. Jersey ser ju helt galen ut(rottisen till höger.)


Min underbara Betty. Hon är så fin. <3


Sen tänkte jag minsann visa några bilder på min kusin Erik, både från hans kalas och luciatåg. I födelsedagspresent av mig och min familj fick Erik en spiderman-dräkt. Den hade inbyggda muskler och allt. :) Han blev så söt i den.
Hihi, sötisen.

Erik som tomte och när han blåser ut ljusen.



Ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Malena

VARFÖR har du inte sagt att du skaffat blogg??!!



KRAM

2009-12-16 @ 21:10:35
URL: http://majoan.blogg.se/
Postat av: emelie

Visst ska vi.. dom bästa aussisarna :-) ska bli så skoj. Hoppas på sm kan man alltid.



Visstär det underbart med snö (brukar hata den) Men så härligt i år.. Har varit ute å åkt skidor med grabbarna idag :-)



kramar vännen

2009-12-20 @ 12:52:48
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0