Sötaste luciatåget. :)

Ikväll har jag varit på min kusin Eriks luciatåg:) Vad söta de är. Erik är 4 år gammal och det var massa små sötisar som gick där, lucior, jultomtar och pepparkaksgubbar. En trevlig kväll tillsammans med underbara farmor och farfar.
Bilder får jag lägga upp en annan dag, har glömt min kamerasladd hos mamma och pappa.
Nu i veckan ska jag ner till Helenes Zoo för att bestämma när jag ska börja min praktik. Det ska bli väldigt roligt att vara där. :)
Just nu ligger jag i sängen med Betty bredvid mig. Hon är nog helt slut efter både en lååångpromenad och lite freestyle träning idag. Min söta hund. Shit vad hon snarkar. :)
Mina tankar är hos min vän Kamilla som antagligen håller på att föda barn. Fast jag vet ju inte egentligen. Det känns bara så. :) Men hon kommer höra av sig så fort hon kan. åhh vad jag älskar barn. Men för min del får det minsann vänta ett par år eller två par år. ;) Jag kör på hundvalp istället..
Nu ska jag lägga mig i min älskade soffa för att kolla om det finns något bra på tv och sen blir det till att sova. Ska ju vara lektant i morgon;)
Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0