jul..

Nu är det annandag jul och julen har verkligen bara farit förbi. Julaftonkvällen spenderades med Daniels släkt. Men fy vad jag saknade min underbara släkt. När vi var på väg till Daniels mormor ringde jag till min älskade farmor och farfar för att önska de god jul. Känslig som man är så började jag gråta. De är världens bästa helt enkelt. Jag spenderar många underbara timmar med de varje vecka. Såklart var jag tvungen att åka hem till dom igår för att ge de varsin kram och bara umgås. Förra veckan när jag var där kom min lilla kusin Vilma med pappa, farbror Chrille. Så då var kameran framme.



Visst är de söta:) 


Tacka vet jag min externa hårddisk, tänk så många bilder man kan lagra på en och samma plats. Tummen upp!
Jag satt precis och kollade igenom massor med bilder, hittade precis två bilder på Ixy, den första bilden är från någon gång i början av 2009 och den andra är från den 21 december 2009. Där ser man vad jag har utvecklas på att fotografera. Om jag får säga det själv. 

Bilden från i början av året. 


Från nu i december. Antingen har Fia gett henne en skönhetsbehandlingen, eller så har lite övning gett resultat. :) Vilket tror du Fia? 

Kvälls promenaden är avklarad med min underbara, så nu väntas det på dessa pågar för att mysa lite framför en film för att sen sova. Imorgon väntar ko-klippning. :) 

Lillebror och Daniel i somras. :) Vilka kompisar..

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Klipper man kor?? :)

2009-12-27 @ 12:28:52
URL: http://www.jinxhundcenter.se
Postat av: Fia

Hihi, det är Ixy som bara blir vackrare för var dag som går :)

Nu står jag i mitt hus med min nya snygga kläder, tänk att det blev ett par jeans till slut iaf....



KramKram

2009-12-27 @ 12:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0