Helgen..

Nu har det kommit massor med snö. Det är så mysigt. :) Jag bara älskar det, hellre -20 än +20. Sån är jag. Man kan ju alltid ta på sig mycket kläder men man kan inte vara mer än naken;P
Både igår och idag har jag och mamma varit ute och åkt skidor. Det är så mysigt. Betty sköter sig så fint när man åker skidor. Hon springer antingen framför eller efter oss i spåret. Men Jersey däremot var helt galen, hon fick för sig att man kunde ta tag i skidorna där framme och dra. :P Inget som mamma tyckte var jätte kul.
Zorina fick vara hemma idag, det tog på hennes krafter igår. Så idag fick hon vila.
Nu har vi ätit lax, potatis och hollandesås. Mums!
Tyvärr så blev det inga bilder idag, men i morgon får jag minsann ta lite bilder. Lägger upp en bild som jag tog för någon månad sen.
Trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: Malena

Hallå Gumman!! Kom hit och ät fika me mig imorgon. Jobbar hemifrån så kom när du vill =) Om du vill alltså!! Hade varit mysigt att träffa dig lite. LÄNGTAR ju efter dig. KRAMAR

2009-12-20 @ 23:16:35
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: Mackan

Hej! Vad kul att du har blogg med! Ja nu får vi hålla tummarna för många små bebbar.

Vilka fina valpar din farbror har. Är det laikor?



Får passa på att önska er en riktigt God Jul!

2009-12-21 @ 08:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0