Gårdagen..

Igår va det ju besiktning av alla valparna. Shit vad de uppförde sig fint. :) Veterinären fick klämma och känna, ge vaccinationen plus ett litet otäckt chip. :) jag är så stolt över dom, till och med blyger skötte sig galant. Jag fick ju stå och vara deras psykiska stöd under hela vistelsen. Man känner liksom sig behövd. Mina små gullgrisar!

Vad har jag hunnit med änsålänge idag då? Jo först ringer mamma vid 07.20 och har då glömt sin jobbetelefon hemma, så då var det bara att stiga upp och äta lite frukort sen hem till Åby för att hämta hennes telefon och ner med den på jobbet.

Sen köra till Farmor och Farfar. Idag bjöds det på massa bus ute med valparna och efter det övning av kloklippning. Tro det eller ej men gud vad duktiga de var, man fick bara ta det i deras lilla takt, ville de snusa på klipparen så fick de göra det. Så nu är alla klippta tills deras nya ägare ska komma och hämta dom!

Här om dagen frågade mamma mig om det var något som jag hade saknat under min uppväxt. Först blev jag mest chockad över vilken fråga, sen tänkte jag efter. Men tänk att jag inte kunde komma på en ända sak. Då kände jag mig så lycklig. Inte för att jag har fått allting i min uppväxt, men jag kände att de sakerna som jag har haft har betytt så mycket för mig. Att jag inte har saknat massa coola leksaker. Jag växte upp med en mamma och pappa, när jag va 3 år fick jag en lillebror. Bara detta är så värdefullt. Vi hade hundar, katter, hästar, kor, jaa tänk vad underbart det är att ha djur. Så mitt svar måste vara Nej!

Nu har jag fixat med lite betalningar på pappas företag och nu väntar handling sedan medlemsmöte :D

Hejs;)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vad fint skrivet om din uppväxt, din mamma måste ha blivit jätteglad! Så hoppas jag att mina barn ska tänka om sin barndom när de blir äldre... Trevlig helg! :)



Kram Cathrine

2009-12-11 @ 14:28:04
URL: http://www.jinxhundcenter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0