Bilder :)

Idag har jag åkt skidor igen, det är så härligt. :) Eftersom jag inte tog några bilder igår, tog jag igen det idag. Har haft kameran med mig nästan hela tiden. Så det leder till mycket lite text och massor med bilder:D


Mina småttingar. Camelia och Lovis.


Småttingarnas hage:) så söta spår.


Strega, mamma till alla andra bruna.


Chippen, älsta fölet efter Strega. 6 år.


Nemo, 4 år. Stich, 2 år. Nitro, 1 år.


Kusin Fias hund, Ixy.


Hagen.



Sista bilden blir på Betty när hon hemskt gärna vill vara med i hagen.

Nu väntas kvällspromenad med Betty.


Kommentarer
Postat av: Malena

JÄTTE fina bilder vännen!! Du e så diktig så. KRAM

2009-12-22 @ 13:47:01
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilka härliga bilder! :)

2009-12-26 @ 20:03:25
Postat av: Jag själv.

Vem är det som har kommenterat?:O men tack iaf.

2009-12-26 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0