30 December

Näst sista dagen på år 2009. Känns bra måste jag säga. Imorgon på nyårsafton ska jag och D hem till Mamma, Pappa och Emil för att äta massor med god mat och trevligt sällskap av farmor och farfar. Åh, vad jag längtar. Jag ska hem och hjälpa mamma hela dagen, vi ska städa, handla och fixa trerätters middag. 

Raketer!! Betty hatar raketer, hon blir helt galen. Eftersom vi nu bor i Sölvesborg nästan precis vid torget så kommer Betty få sova hos mamma och pappa i morgon. Det är bäst för henne. Men jag och D kommer ju vara där långt in på småtimmarna. Det är klart att folk ska få smälla lite raketer, MEN bara runt tolvslaget på nyårsafton och inte en vecka innan. USCH, de har smällt några nu varje kväll i en vecka. Det borde vara böter på att smälla nu innan nyår!!! Dumma människor...

Idag har jag haft så fruktansvärt ont i öronen, hoppas bara det inte blir öroninflammation. Fast jag kan få lite ont i öronen när jag är lite förkyld. Det märker vi. :)

Lite bilder tagna på Betty idag:

Min söta lilla hund är trött. :)


Fina Jersey:)


Ikväll har min mamma varit här och tittat på vår lägenhet, hon tyckte den var så fin. Hon är världens bästa mamma<3, stackars pappa som fick rycka in på en vattenläcka. Hoppas det inte tar hela natten. Han är världens bästa pappa <3. Nu är min lillebror här och spelar krysslåda med D. Mina världens bästa killar<3 Åhh vad jag älskar min familj. 

Snart blir det att sova, super trött.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina betty :-)

2009-12-31 @ 12:51:46
URL: http://livetmedemie.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Vad fina de är, både Betty och Jersey! :)

2010-01-02 @ 11:14:46
URL: http://www.jinxhundcenter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0