Matte och Husse

Vilka är då vi?
Jo husse i huset är Alexander Karlsson, "Alle". En underbar kille med ett leende på läpparna. Han älskar att vara ute i naturen och då ligger jakt och fiske närmast hjärtat! Han kom in i mitt och Smiras liv och tog oss med storm. Idag är han högt älskad av oss båda två! <3

Matte är då jag, Emelie Johnsson. Eftersom alltid Alle har ett leende på läpparna så får också jag det! Jag jobbar på ett företag som heter Sölvesborgs hundcenter med friskvård och massage. Jag brinner för hundar och träning i olika former. I tränings väg så älskar jag att spåra och träna lydnad. Fast allt är till för att testas, så ser man vad man fastnar för!

Läs mer om våra hundar Smira och Betty på deras sidor! (Betty fick bo kvar hos mina föräldrar, så hemma hos oss finns rödingen Smira)

Nyår 2012 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0